sobota, 30 kwietnia 2011

Paul Wesley potajemnie wziął ślub?

Wygląda na to, że przystojniak z polskimi korzeniami wcielający się w postać Stefana Salvatore w Pamiętnikach Wampirów przestał być kawalerem do wzięcia. Co prawda, nie jest to oficjalnie potwierdzona informacja, jednak zagraniczne media huczą od plotek. Paul Wesley rzekomo kilka dni temu potajemnie wziął cichy ślub ze swoją wieloletnią dziewczyną, a później narzeczoną Torrey DeVitto. Para poznała się w 2007 roku na planie filmu "Killer Movie". Jakiś czas później stali się nierozłączni, są razem już od mniej więcej trzech lat. Mówi się, że ślub odbył się w Nowym Yorku, a zaproszeni byli tylko najbliżsi przyjaciele.

Paul i Torrey:

12 komentarzy:

  1. jeśli to prawda to życzę im jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to prawda bo wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojniaczek z extra laską!
    Niech żyją szczęśliwie!
    uwielbiam Paula i życzę mu szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu oby to była prawda,bo ja jestem zafascynowana tą wiadomościom, on jest boski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolał bym żeby był z Niną

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram też wolała bym żeby był z Niną pasują do siebie on przystojny ona piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wolałabym żeby był z Niną

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście też uważam, że on powinien być z Niną. No ale niestety... Jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nina i Ian <3 A Paul wygląda świetnie z tą dziewczyną, good luck :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej żeby był z Niną a nie z tamtą laską :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak. Potwierdzam.!

    Paul powinien być z Niną...<3

    Oni tak do siebie pasują ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widzialam ja na zywo w warszawie gdy paul nial wywiad w dzien dobry tvn ona jest brzydka a nina to moja przyszywana sis. cioteczna jak nie wierzycie to Pytajcie mnie na ask.fm/klaudia963 wiem o niej więcej niz duzo . papa

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga.