środa, 19 stycznia 2011

Ian Somerhalder dla Cambio Connect.

Ian Somerhalder udzielił wywiadu Cambio Connect na temat tego, co wydarzy się po powrocie serialu.


Tłumaczenie:
"- Tak właściwie to przegapiłem spotkanie związane z tym serialem. Zadzwoniłem do swojego agenta i powiedziałem: "Wiesz co, stary? Przegapiłem spotkanie do The Vampire Diaries, przeczytałem scenariusz i naprawdę chciałem się tam zjawić." Zadzwonił do mnie jakieś 5 minut później. Mówi: Musisz być w LA jutro o 11:00 i masz 8 stron scenariusza, które musisz opracować. Ja na to Uch..."

Czego fani mogą się spodziewać w nadchodzących odcinkach? 
"- Uważam, że przedstawieni nam zostaną nowi wrogowie. Ci ludzie będą źródłem paru kłopotów dla Damona oraz Stefana. Stefan jest zamknięty w jaskini, kogo on obchodzi. Poznamy gorącą, wilkołaczą dziewczynę, która sprawi parę problemów. Sądzę, że zaczniemy się zagłębiać w.. Ktoś przybędzie do miasteczka, kto nie będzie zadowolony z tego jak się ma obecna sytuacja. Wszystko nie idzie bowiem po jego myśli. Będzie on przyczyną wielu problemów dla Damona i Stefana. Bardzo wielu. 
Biorąc pod uwagę te rzeczy nie wydaje mi się, że sezon będzie zbyt nudny."

Jak w serialu tworzą krew? 
"- Krew? Ciężko jest uzyskać idealną replikę krwi. Do ogólnych ujęć potrzebne jest ci coś, co jest bardzo kleiste oraz przemieszcza się po szklance. Uważam, że to nektar zmieszany z farbą. Nie możesz tego wypić, bo rozchorujesz się jak pies. Mamy zatem mieszankę naprawdę apetycznych napojów smoothie, niektórych naprawdę gęstych soków wiśniowych oraz innych rzeczy. Eliminują ryzyko wypadków."

Jak się czułeś gdy zostałeś okrzyknięty Najseksowniejszym Mężczyzną? 
"- To było niesamowite, naprawdę fajnie jest znaleźć się na takiej liście. Nie patrzysz na siebie z nastawieniem Hm.. Jestem seksowny. To głupie. Ale, stary, ludzie tak uważają. Dziękuję Wam i biję brawo."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga.