piątek, 14 stycznia 2011

Paul Wesley na gali Trevor Project.

Jennifer Tapiero ze StarCam zamieściła wywiad przeprowadzony z Paulem Wesleyem na gali prezentującej Trevor Project.



"- Dlaczego zdecydowałeś się zaangażować w Trevor Project dziś wieczorem?
Paul Wesley: Dlaczego postanowiłem zaangażować się w Trevor Project? Boże, mogę na ten temat mówić i mówić, wyrecytować monolog. Po prostu czułem, że... Jezu... Istnieje tak wiele powodów. A) Osobiste doświadczenia. B) Posiadanie młodszych sióstr. C) Fakt, że mój serial posiada młodych odbiorców, więc czuję, że to świetna szansa dla mnie. 
- Ten serial okazał się niesamowitym hitem. Opowiedz nam, czego doświadczyłeś i jak zmieniło to Twoje życie.
Paul Wesley: Cóż, jestem na czerwonym dywanie, mam możliwość pokazania się na [takim] wydarzeniu i moja obecność ukazuje poparcie. Wcześniej natomiast o wiele trudniej było zdobyć... Być tak dostępnym. Oraz móc skontaktować się z tak wieloma ludźmi. Posiadanie tego jest niesamowite."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga.