środa, 13 kwietnia 2011

Nieoficjalny przewodnik po Pamiętnikach Wampirów w Empiku!

Jakiś czas temu pisałam o "Nieoficjalnym przewodniku po serialu Pamiętniki Wampirów". Dzisiaj odwiedzając mój ulubiony sklep jakim jest Empik dostrzegłam na półce ową książkę. Bez jakiegokolwiek zastanowienia chwyciłam ją i udałam się do kasy. Na okładce napisane jest, że kosztuje ona 34.80, ale ja kupiłam ją za 35,80. Złotówka w tą czy w tą nie robi dla mnie większej różnicy. Przepraszam za jakość skanów. Po kliknięciu, zdjęcia się powiększają.

4 komentarze:

  1. już go kupiłam i przeczytałam. jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też.
    Kupiony i przeczytany ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 35 zł to trochę za dużo. Nie mogę sfinansować tego sama , niestety. bardzo tego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam na allegro .. ;D świetna książka ;*

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga.