wtorek, 12 kwietnia 2011

Zdjęcia z autografami + artykuł "Z kim kręcą wampiry" w BRAVO.

W najnowszym BRAVO (nr 8, 12-25 kwietnia 2011 roku) można znaleźć zdjęcia z autografami Niny Dobrev, Paula Wesleya i Iana Somerhaldera oraz artykuł pod tytułem "Z kim kręcą wampiry". Przepraszam za jakość skanów.

(kliknij, aby powiększyć) 




BRAVO nr 8/2011

W twoim kiosku już 12 kwietnia.
cena: 2,50 zł
SUPERDODATKI: 
32 zdjęcia gwiazd z autografami - do zbierania!
Możesz stworzyć swoją własną kolekcję.
PLAKATY:
Finaliści "You Can Dance"
Selena Gomez
Big Time Rush
Ben Barnes

5 komentarzy:

  1. Hej. Tak czytam Twojego bloga, przeglądam konto na Twitterze i chcę Ci powiedzieć, że naprawdę doceniam Twoją pracę. Nie dołuj się, że tak mało ludzi komentuje to co robisz, bo podejrzewam, że mają do tego takie samo podejście jak ja, czyli fajnie jest poczytać o tym co lubię (w jednym miejscu !!!, a nie wyszukiwać wszystkiego na kotkach, pudelkach itp.), ale niekoniecznie Pamiętniki Wampirów są moją pasją do tego stopnia by się ekscytować każdą nową informacją i prowadzić dyskusję na ten temat (oczywiście nie odbierz tego jako atak - uwielbiam wszelkie spoilery, bo z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek). Proszę zrozum, że każdy na głowie ma jakieś problemy - ja akurat magisterka, aktualna praca, szukanie kolejnej, bardziej atrakcyjnej pracy, dwie kotki w rui i wiele, wiele innych, więc serial traktuję jako 40 min wytchnienia od szarej codzienności i tylko tyle. Tak więc, o ile sprawia Ci przyjemność (a mam nadzieję, że tak jest) wyszukiwanie wszelkiego rodzaju informacji, to rób to dalej. Obiecuję Ci, że będę często zaglądała, by dowiedzieć się co nowego mnie czeka w przyszłym odcinku, lecz niestety, tak jak wspomniałam, komentowanie nie bawi mnie...co nie oznacza, że Twój blog jest bez sensu. I pamiętaj, to co robisz, jak dla mnie, jest mega :)

    Pozdrawiam
    Ewelina ewela87@wp.pl

    Ps. Oprócz Twoich notek, zawsze wyszukuję muzykę z poszczególnych odcinków, bo jest przefantastyczna :) - to taka mała sugestia co sprawiłoby, że jeszcze częściej bym zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za te wszystkie miłe słowa. Wczoraj wieczorem dużo myślałam nad tym blogiem oraz nad tym co robię i doszłam do wniosku, że tak łatwo nie zrezygnuję. Będę się starała codziennie dodawać nowe notki i jeszcze bardziej ulepszać blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już to brawo :)
    świetni są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prośbe nie rezygnuj z pisania tego bloga, bo ja uwielbiam "Pamiętniki wampirów" i chcę się o aktorach jak najwięcej dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szukałam tych zdjęć i znalazłam tylko tutaj :)
    Normalnie to bym odrazu wyszła z takiego bloga ale bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga.