wtorek, 6 marca 2012

6 marca 2012: Ian Somerhalder.


Moja własna domena IanSomerhalder.com jest przetrzymywana do okupu. To jest nielegalnie stworzona strona, która sprzedaje je [domeny]. Oddajcie moją nazwę z powrotem!


IanSomerhalder.com jest zrobiona tak, aby wyglądać na fansite, więc nie wygląda jak oszustwo. Mam walczyć z prawnikami? Żartujecie?


Właśnie skończyłem wybierać 100 e-maili dla podpisanych okładek [TVD] Entertainment Weekly. ;) Trochę spóźnione. ;) Wyśle wiadomości!


Nawiasem mówiąc. ;)


Właśnie znalazłem 4 maleńkie kocięta na [planie] TVD. Potrzebują domów. ;)


Urodziły się na przodzie podwórka Salvatorów. Dobre miejsce.


Pamiętam jak wysłałem to [zdjęcie] z samolotu. Naprawdę patrzymy przez to, co stworzyły dla nas soczewki. Jakiego koloru są twoje?


Jeden z wielu powodów, [dla których] widzimy inaczej. Jeżeli wzięliśmy nasz (mataforyczny) odcień, być może, że będziemy widzieć ludzi wokół nas jako równych sobie towarzyszy.


To tylko myśl.


Teen Choice! To moi nastoletni przyjaciele. ;) Mój nowy przyjaciel (właśnie przyszedł) obok mojego starego przyjaciela. Teraz są w domu!


Ian: Niesamowite.


Do zobaczenia wkrótce, kobieto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga.